9.3.2012

פסטיבל הג'גלינג ה-19 | גן השלושה (הסחנה) | פסח 2012


גן השלושה (הסחנה) | חוה"מ פסח, 8-12 באפריל 

לכתבה החדשה לחצו >> כנס הג'גלינג 2013

בתאריכים 8-12 באפריל 2012, מקים פסטיבל הג'גלינג הישראלי (הבינלאומי) בפעם ה-19 את אוהלו, בגן-השלושה (הסחנה) , ליד קיבוץ ניר דוד. אמני ג'גלינג מחו"ל, המקפידים להגיע אליו שוב ושוב מכנים אותו כאירוע הג'גלינג החברותי והידידותי ביותר בעולם. אירוע קסום ומרגש. במשך 5 ימים, גרים משתתפי הפסטיבל במאהל קרקסי המוקם בשולי גן השלושה. שם, חווים המשתתפים סדנאות ג'גלינג לחובבים ומקצוענים, קשת רחבה של מופעים ותחרויות, ובמעט ההפסקות, מתאמנים יחד באולם הספורט הצמוד למאהל, לומדים מהמאסטרים, משחקים ונהנים. 

הפסטיבל מאורגן ע"י קבוצת אוהבי ג'גלינג מתנדבים. הדור השני של המתנדבים כבר בעסק, ועושה חייל בארגון ובניהול האמנותי של המופעים. בזכותם, מהווה הפסטיבל אטרקציה מדהימה לבילוי  חופשת הפסח עם הילדים... ובמחיר מאד אטרקטיבי.

בתכנית - 8 מופעים שונים:
תחרות אבי - ג'גלינג אמנותי עם שלושה כדורים
מופע אש מקצועי – בסוף המופע, תינתן הזדמנות לצופים המעוניינים להתנסות ולהציג קטעי אש. זהירות.
המופע הישראלי – צמרת הג'גלינג בישראל במופע מסחרר של סגנונות וטכניקות.
במה פתוחה – הזדמנות להציג על הבמה "טריקים" נסיוניים
מופע ילדים – מופע ססגוני במיוחד לילדים
המופע המיוחד – הפתעה. עדיין לא פורסם תוכן המופע
המופע הבינלאומי – הדובדבן שבכתר. 6 אמנים אורחים שנאספו בפסטיבלים המובילים בעולם, כדי להביא לישראל את ה"שמנת" של אמנות הג'גלינג המודרנית. 

במופע הבינלאומי ישתתפו האמנים הבאים:
פול פונסה – דור שישי לשושלת קרקס מפוארת מארגנטינה. מאז גיל 7 מופיע פול בקרקסים, תיאטראות, אופרות, מופעי החלקה על הקרח והופעות טלוויזיוניות בכל העולם.


אריק בייטס –גדל בוורמונט. התמכר לקרקס במחנה קרקס והתקבל לבית הספר הלאומי לקרקס במונטריאול. מאלופי העולם ב"Sigar Boxes". הופיע עם להקות קרקס שונות ובתכניות טלוויזיה בארצות רבות.


טוני פזו – ג’אגלר ופרפורמר אמריקאי. אלוף כנס הלהטוטים האמריקאי לשנת 2011. היום, סטודנט באוניברסיטה לריקוד וקרקס בשטוקהולם, שבדיה.


לואיס סרטורי – נולד בברזיל, אך כרגע חי בהלסינקי, פינלנד.איש רנסאנס אמיתי. כשהוא לא מתאמן או מופיע, הוא רושם, מצייר, מצלם, יוצר אנימציה, רוקד, קופץ, רוכב על סקטים ומנגן. כשרונותיו בולטים במופע המוצג על רקע תפאורת קרטון משעשעת, שכמעט כל פרט שלה לוקח חלק במופע.


אטיין קאוזי – נער צעיר מפאריס, במופע עוצר נשימה של דיאבולו. הוא מפגין יכולות טכניות מדהימות וסגנון אלגנטי ומקורי.


מריאנה דה סנקטיס – מאמני ה"הולה הופ" הטובים בעולם. כרגע לומדת בבית הספר לקרקס “לידו" בפריז.



האמנים מחו"ל יעבירו גם סדנאות לכל משתתפי הפסטיבל. לא חשוב אם אתם מקצועני ג'גלינג, חובבים או סתם אוהבים לראות ג'גלינג. לכולכם מובטח בילוי מהנה ומרגש, באווירה ידידותית. 

פרטים נוספים והזמנת כרטיסים באתר הפסטיבל www.IJC.co.il

לכתבה על מופעי קרקס בפסטיבל ישראל - הקליקו כאן

שלכם,
יורם בר-סלע

לפרטים על הכותב:  הקליקו כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוזמנים להשאיר את תגובתכם, כאן